A tökéletes csokis cookie


Íme, a tökéletes cookie. A recept Gertitől származik, de miután a nővérem, Tündérsüti kipróbálta és roppant elismerően nyilatkozott róla, én is beizzítottam a sütőt. Az első adag kisülte után azonnal kevertem is be a következőt. Szuper brownie állag, isteni finom. Egyszerűen tökéletes.



Hozzávalók:
10 db kekszhez

100 gr étcsoki
25 gr vaj / kókuszzsír ( én utóbbit használtam)
1 tojás
50 gr vaníliás cukor 
pár csepp mogyoró aroma
45 gr liszt
fél kk. sütőpor
fél kk. szódabikarbóna



Elkészítés:
1. A sütőt előmelegítjük 170 fokra, egy gáztepsit kibélelünk sütőpapírral.
2. A csokit a vajjal / kókuszzsírral mikróban összeolvasztjuk, simára keverjük.
3. A tojást a vaníliás cukorral, ogyoró aromával kihabosítjuk, hozzácsurgatjuk a kissé langyosra hűtött csokis keveréket majd hozzáadjuk a sütőporral-szódabikarbónával elkevert lisztet.
4. Ha a massza túl folyós, pár percre tegyük hűtőbe.
5. Evőkanálnyi halmokat tegyünk egymásról távol a tepsire és 10 perc alatt süssük készre előmelegített sütőben.
6. A cookie-k lágyak lesznek, de pár perc után tegyük át őket rácsra hűlni, kissé meg fognak szilárdulni, de ragacsos marad a belsejük. Semmiképp se süssük 10 percnél tovább, mert kiszárad a belsejük. 




Megjegyzések

Megjegyzés küldése