Nektarin-körte smoothie

Nagy boldogságomra az elmúlt lassan 2 hónapban, mióta hazaköltöztünk Magyarországra, nem híztam egy dekát sem!!! Kérem szépen nem kell ide semmi fogyókúra, sokkal inkább életmódváltás, amihez az ember többé-kevésbé tartja magát-kisebb-nagyobb elcsúszások beleférnek.
Mióta hazajöttünk nincs konyhám, így nagyrészt azt eszem, amit a család elém tesz. Ők meg nem fogyókúráznak. Mozgással próbáltam ezt a helyzetet kompenzálni illetve visszatértem a smoothie-ra reggelente. Úgy tűnik ez elegendő is, emellett normális kaját eszem és néha sütit, édességet is-bár lényegesen kevesebbet, mint Angliában. Szóval ma reggel 57.9 kg-ot mutatott a mérleg, ennek örömére meg is osztom Veletek ezt az egyszerű smoothiet :)


Hozzávalók:
1 nagy pohárhoz ( 3 dl)
1 körte
1 nagy nektarin
fél banán
125 gr natúr joghurt
1 ek.őrölt lenmag
pár csepp folyékony édesítő ( természetesen elhagyható)
pici tej


Elkészítés:
1. A gyümölcsöket alaposan megmossuk, a nektarint és a körtét hájastól tesszük az italba.
2. Mindent a turmixgépbe dobunk és 1-2 perc alatt összedolgozzuk- ha túl sűrű, akkor pici tejet adhatunk hozzá, én mindig szoktam.

Megjegyzések