1 ötlet, 6 recept!

Ez most egy játék, melynek ötlete Katucikonyhá tól, Eztettem Écitől, Coffeinmentes Anikótól és Tavola in Piazza Gabától származik. A csajok kiválasztottak 1-1 receptcímet és mindenki a saját szájíze szerint, a saját stílusában készítette el az adott ételt, amit aztán ugyanaznap közzétettek a blogjukon.
Ez nekem annyira megtetszett, hogy gondoltam, lekoppintom Tőlük az ötletet, úristen, remélem nem bánják, dehát annyira szuper :)
 Szóval arra gondoltam megadok egy ötletet, ami viszonylag behatárolja az elkészíthető dolgokat, ugyanakkor elég gazdag is a választék, hiszen bármilyen desszertet elfogadok, amiben a következő 2 dolog van:

CSOKI ÉS MÁLNA

Na és hogy kiknek a receptjére vagyok kíváncsi? Nagy kedvenceim:

1. Tündérsüti
2. Csak a Puffin
3. Nyammm
4. Juditka konyhája
5. Ildi Kokki



Lányok, kérlek jelezzetek, hogy van-e kedvetek, igazából szerintem abszolút teljesíthető, hogy összedobunk egy málnás-csokis tételt amit mondjuk május 15-én posztolunk mindannyian a blogunkon. Lehet bármi: süti, torta, fagyi, keksz, muffin, pite, bááármi. Rátok van bízva. De csokis-málnás legyen ám :)

A folytatás sincs kőbe vésve: ha jól sül el, akkor lehet másik forduló,amikor valaki más hozza a témát, akár ez a valaki hozhat másik 5 embert, de ha szimpi a csapat, akár maradhat is.:) Lányok, ne hagyjatok cserben, én imádom a csoki-málna kombót, és tudom, hogy Ti is :)

SZOFI


Megjegyzések

  1. Hujéé, hát lehet erre nemet mondani?! Most épp egy egyetemi kis koliban lakom 3 hétig, amíg beköltözhetünk az új lakásban és itt csak tenyérnyi a konyha, de AKKOR IS kitalálok valamit! :) Jó móka lesz ez! :)

    VálaszTörlés
  2. Hadd szóljon,én benne vagyok:)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. De jóóó, nagyon kíváncsi vagyok mit hozol majd :)

      Törlés

Megjegyzés küldése