"1 ötlet, 6 recept", avagy csokis-málnás desszertek

A játék, amit hirdettem kedvenc bloggereimnek, ma zárult. Azt kértem a csajoktól, alkossunk málnás-csokis desszerteket. Ez az egy megkötés volt. A 6 receptből csak 5 lett, sajnos Nyammm Zsófi nem küldött nekem semmit eme jeles alkalomra.:(  De azért így is van miből válogatni, szerintem mindegyik tökéletes, én bármelyiket elfogadnám. Köszönöm a 2 Ildikónak és a 2 Juditnak, hogy játszottak :)))
Íme a felhozatal:



Ildi Kokki csodás csokis tejberizs pohárdesszertje, málnával


Juditka is egy pohárkrémmel készült: brownie,fehércsokis málnakrémmel


A nővérem, Tündérsüti egy cuki csokis-málnás clafoutis-val készült


A másik kedves druszám, Puffin megint nem okozott csalódást: málnás csokitorta


Jómagam kedvenc csokis tésztámra helyeztem egy málnamousse-t

Megjegyzések

  1. Nekem Puffin csokitortája jön be nagyon... Azt befalnám miután minden mást is végigkóstoltam!!! Szuper volt a játék, most ki ad meg ötletet?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése