Kókuszgolyó

Szóval mostanában Zével totál rákattantunk az olyan édességekre, amik az alábbiakat tartalmazzák:
kókusz, csoki / kakaó, rumaroma. A múlt hétvégi kókuszkocka után mi más is lehetett volna a következő ennek fényében,mint a kókuszgolyó?
Zének meggy nélkül, nekem meggyel a közepén az igazi. Most én engedtem, meggy nélkül lett, nem akartam azért felbontani a meggybefőttet, hogy 10 szemet elhasználjak belőle. Abban viszont egyetértettünk, hogy nagyon rumosnak és nagyon kakaósnak, szinte feketének kell lennie. Én kevertem, 2-szer, 3-szor kóstolgattuk, és mikor mindketten azt mondtuk, hogy most az igazi, csak hempergettem és voilá, lehet is őket dobálni befelé:)


Hozzávalók:
kb. 20 golyóhoz

25 dkg darált keksz
kb. 10 dkg pocukor
5 dkg olvasztott vaj
3 ek. holland kakaópor
rumaroma ízlés szerint
tej / meggybefőtt leve, amennyit felvesz

kókuszreszelék



Elkészítés:
1. A kekszet ledaráljuk, beleszitáljuk a porcukrot, a kakaót.
2. A vajat mikróban megolvasztjuk, hozzáöntjük a kekszhez és kézzel elkezdjük összedolgozni. Ízlés szerint teszünk bele rumaromát és annyi tejet, amennyit felvesz, azaz gyúrható, könnyen formázható masszát nem kapunk. Menet közben kóstolgassuk, mi kell még bele: cukor, kakaó,rumaroma.
3. Formáljunk a masszából golyókat és hempergessük kókuszreszelékbe.
Tehetjük 1-2 órára hűtőbe, hogy kicsit megkeményedjen, de azonnal fogyasztható típus.

Tipp: 
Közepébe mehet meggybefőtt! Ebben az esetben ne tejet, hanem a meggybefőtt levét adjuk hozzá folyadéknak!




Megjegyzések