Csokis-citromkrémes bonbon

Jelentem, vérszemet kaptam!!!!Aki egyszer belekóstol a bonbonozásba, annak azt hiszem nincs megállás!!!
Ma elkészült a 2. adag. A tegnapihoz képest változás volt, hogy igyekeztem kevesebb tölteléket beléjük nyomni, mert nehéz volt őket lezárni, ám még ma is, ergo még ennél is kicsit kevesebb töltelék kell. 
A gumikesztyű sem bizonyult túl jó ötletnek,mert ujjlenyomatok ugyan nem lettek rajta, ám fényességét elvesztette, kétszer végigforgattam a bonbont gumikesztyűs kézzel és matt lett.Ez nem tudom normális-e, remélem a szakavatott bonbonos csajok majd megmondják.:)
Mivel elég sűrű volt a csoki, vékonyítottam rajta kakaóvajjal, bár szerintem így is elég vastag lett a burok.De legalább szépen kipattantak. Szóval haladok-haladok,jaaaa, mielőtt elfelejteném, az íze naggggyon jó:))


Hozzávalók:
10 db bonbonhoz

Burokhoz:
20 dkg fehér csoki
2 gr kakaóvaj

Töltelékhez:
citromkrém ( lemon curd, vagy citrom curd, házilag is elkészíthető, a gugli biztos sok találatot ad rá)
30 gr étcsoki
1,5 ek. tejszín
2 db pillecukor ( marshmallow)

( A pillecukros csokitöltelék ötlete innen.)
Egyéb infok, részletek Praliné Zsuzsinál.


Elkészítés:
1. A fehércsokit temperálom és elkészítem a bonbon burkait: kikenhetjük ecsettel vagy teletölthetjük a mélyedést, a felesleget pedig kicsurgathatjuk belőle.Én utóbbit választottam. 20 percre hűtőbe tesszük.
( Ha a csoki túl sűrű, kakaóvaj hozzáadásával lehet vékonyítani rajta, azaz hígabbá tenni, így vékonyabb, roppanósabb lesz a csokiburok.)
2. Az étcsokit a tejszínnel és a pillecukorral egy kis tálkában 30 mp-re betesszük a mikróba. Átkeverjük, újabb 20 mp-re visszatesszük, ismét átkeverjük, félretesszük hűlni.
3. Ha a burok megkötött és a csokikrém is lehűlt, betöltjük a bonbonokat: először a citromkrémet töltöm egy kis zacsiba, aminek a végén lyukat vágok és minden bonbonba töltök. Ezután a csokikrémmel is hasonlóképp járok el. Újabb félóra a hűtőben.
4. A fehércsokit újra temperálom, lezárom a bonbonokat és további kb. 1 órára hűtőbe teszem.





Megjegyzések

  1. Szépek!!!!Biztos finomak is!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Mohi, tudod én imádom a lemon curd-öt, szóval nekem zsíííír :)))

      Törlés
  2. Nagyon szépek! Ügyes vagy, nekem már nehezen ment (NEM IS MENT)gondolom a meleg miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:)Itt nálunk most elég hűvös az idő ( mint általában), de legalább a bonbonozásnak kedvező :)

      Törlés
  3. Bocsánat a mondat egy kicsit furcsára sikerült:) Szóval a bonbonozás volt nehézkes.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése