Nutella cake pops

Nálam a cake pops láznak hamar leáldozott. Szerencsére. Nem az én türelmemnek való meló ez: akik ismernek személyesen, tudják miért.:) Mikor 10-ből 9 pop leesik a pálcáról és menthetetlebül darabokra törik, akkor én is menthetetlenül tudok darabokra törni.
Most is csak azért álltam neki, mert a tegnapi sárgabarackos cupcake-ből megmaradt egy kis tésza, néhány cupcake nem akart kijönni a formából. Itt árválkodtak ma, gondoltam, na jóóóó, legyen. 6 darabbal indítottam, 4-et sikerült elkészíteni, egész jó az arány.:))


Hozzávalók:
6 db-hoz

kb. 70 gr bármilyen süti ( leeső piskótaszél, pár napos, megszáradt süti, muffin, cupcake)
2 tk. Nutella
2 tk. sárgabaraclekvár

6 db nyalókapálca
100 gr étcsoki
apróra tört pekándió


Elkészítés:
1.A sütit apróra morzsoljuk: tehetjük ezt kézzel vagy késes robotgép segítségével.
2. Hozzádjuk a Nutellát és annyi lekvárt, hogy összeálljon a massza. Hűtőbe tesszük picit.
3. A masszából golyókat formálunk.
4. Az étcsoki egy pici részét  felolvasztjuk, a pálcikák végét belemártjuk és beleszúrjuk a golyóbisba. Hagyjuk, hogy megszilárduljon.
5. Felolvasztjuk a maradék csokit és bevonjuk a golyókat: belemárthatjuk teljesen a golyót a csokiba úgy, hogy ellepje, vagy egy kanál segítségével is rácsurgathatjuk. Én most utóbbit választottam.
6. Addig forgassuk a golyót óvatosan, míg az összes felesleges csoki le nem csurog róla, különben rücskös lesz a felülete. Ekkor szórjuk meg a pekándióval és állítsuk hungarocellbe, míg megköt.
Én most nem temperáltam a csokit, bocsássatok meg.

Sokan úgy gondolják, ez a világ legegyszerűbb édessége, mert csak összegyúrom, belemártom csokiba és kész. Pedig nem az. Feltéve, ha szépet szeretnénk csinálni. Van pár dolog amire oda kell figyelni.Például mindenképp csokiba mártsuk a pálcát mielőtt a golyóba szúrjuk és mindenképp várjuk meg, míg megköt, különben hullanak majd a cake popok, mint a falevelek.
Ne sajnáljuk továbbá az időt arra, hogy akár 1-2 percig is forgassunk minden popot, hogy az összes felesleges csoki lecsurogjon róla, különben nem lesz szép a felülete. 




Megjegyzések

  1. Szépek! :) Mondjuk én is akkor csináltam inkább, mikor volt pepecselni kedvem, karácsonykor hóember készült így. tipp: Mikor rászúrod a pálcikára, utána rakd be mélyhűtőbe egy 10 percre és így nem fog leesni, ezután szoktam csokiba forgatni. Én erős pálcikákat használtam, a PME Lollipop Sticks-t.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése