Kávés-borsos keksz fahéjkrémmel töltve

Még mindig el vagyok maradva a Valentin-nappal. Ezt a kekszet szemeltem ki, noha az eredeti recept csokis tejszínhabot írt tölteléknek,én ezt fahéjasra változtattam.Isteni finom!
A tésztamennyiségnek csak a felét használtam fel, a másik fele még mindig a hűtőben.:)


Hozzávalók:
1,5 csésze liszt (180 gr)
3/4 csésze kakaó ( 90 gr)
1/4 tk. só
1/4 tk. őrölt fekete bors
1 ek. instant kávé
fél tk. őrölt fahéj
3/4 csésze vaj ( 180 gr)
1 csésze cukor ( 200 gr)
1 tojás
1 ek. tej
1,5 tk. vanília esszencia

A töltelékhez:
3 dl tejszín
1 csomag habfixáló
3-4 ek. porcukor
ízlés szerint őrölt fahéj


Elkészítés:
1. A száraz anyagokat egy tálba szitáljuk: lisztet, kakaót, sót, borsot, kávét, fahéjat.
2. A vajat a cukorral habosra keverjük, hozzáadjuk a tojást, a vanília esszenciát és a tejet.
3. A nedves anyagokhoz hozzákeverjük a szárazat és alaposan összedolgozzuk.
4. 1-2 órára hűtőbe vagy félórára fagyasztóba tesszük.
5. Lisztezett deszkán kinyújtjuk, szív alakúra kiszaggatjuk és 200 fokra előmelegített sütőben 10-12 perc alatt készre sütjük a kekszeket.
6. A tejszínt elkezdjük habbá verni. Hozzáadjuk a porcukrot, a habfixálót és a fahéjat majd tovább verjük a habot addig, míg a kívánt állagot el nem éri.
7. A kihűlt kekszeket betöltjük a fahéjas habbal.


Megjegyzések