Tisztítókúra-Day 3

Eljött az utolsó nap. Ami sajnos,szégyen vagy nem, számomra délután 4-kor ért véget.
Reggelire megettem 2 körtét, napközben csipegettem a pisztáciát, toltam az Eviant és vártam a du. 4 órát, hogy az ebédszünetemben megegyem a barna rizst a grillezett zöldségekkel. Hát erre már nem került sor. 

Délután 4-re már olyan állapotba kerültem, hogy magamra sem ismertem. Ideges voltam, agresszív ( nem is kimondottan éhes), nagyon-nagyon gyenge, alig bírtam magam vonszolni a munkában, szédültem, remegtem, úgy éreztem, bármelyik pillanatban kicsúszik a talaj a lábam alól.
Úgyhogy az ebédszünetemben már boldogan eszegettem a csirkés cézár salátát...

A mérleg nyelve ma reggelre sem mozdult, tehát a 2,5 napos tisztítókúrát lapos hassal és 55 kilóval zártam, amennyivel elkezdtem. 
Nem mondanám, hogy testileg-szellemileg felfrissültem tőle, inkább belefáradtam. Lehet, hogyha úgy állok neki, hogy otthon tespedek 3 napig, akkor ment volna, de napi 10 óra prezzo mellett a barna rizs meg 1-2 gyümi semmi.

Hajrá, aki kipróbálja és végigcsinálja, annak sok sikert és le a kalappal. A 90 napossal én jobban boldogultam, mint a 3 napossal.:)


Megjegyzések

  1. Ugyanezt éreztem én is, néhány nap után, amikor belevágtam a weekend off dietbe. Idegesség, agresszivitás, gyengeség, kedvetlenség. De nekem a hasam nem lett lapos:)) Igazad van, hogy munka mellett nem nagyon lehet kibírni ennyi kajával. Ha meg otthon vagy az a baj, hogy folyton azon agyalsz... Könyveld el sikernek, hogy bebizonyítottad, ha fejreállsz sem lesz ebből -3 kiló.

    VálaszTörlés
  2. Mára túltettem magam rajta.Visszatértem az egészséges munkás hétköznapjaimba: reggelire fehércsokis Kitkat, ebédre pizza a munkában :)))De vigasztal a tudat, hogy mindezek mellett több kiló sem leszek, nem csak kevesebb :))

    VálaszTörlés
  3. Legalább megcsinátad majdnem 100%-ig. :) Meló mellett pokol diétázni, főleg ha mindenki más eszik az ember körül...

    VálaszTörlés
  4. Szerintem, megha van is ertelme neha kitisztani a szervezetet, az biztos, hogy lefogyni nem lehet tole. Ha le is megy 3 kilo, az is csak viz, amit elso nap vissza is szed az ember. Ugyhogy maradhat a normal etkezes, igy nem maradnak el a jo receptek sem :) tovabbi jo fozest, sutest (azert a barna rizs maradhat, az tenyleg nagyon egeszseges)

    VálaszTörlés
  5. inkáb sportolni kéne..!

    VálaszTörlés
  6. mosolygos fej lemaradt!ezt inspirálo dolognak szantam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudomén, de sajnos heti 50-60 óra munka és 1 használhatatlan térd miatt a sportolás is kudarcba fullad, nemcsak a tisztítókúra :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése