Rakott krumpli, az abszolút kedvenc


És most jött el a történelmi pillanat!!Bemutatom Nektek abszolút number 1 kedvenc kajámat.Ő pedig nem más,mint a rakott krumpli. A bármikor-bármennyit kategória abszolút győztese.
Sokszor kérdezték már, mi a kedvenc kajám...És én olyankor csak nézek bárgyún és gondolkodok,majd azzal a frappáns válasszal zárom le a témát, hogy "jajnemistudomolyansokvan"...Egy frászt nem tudom!!A rakott krumpli:)))
A héten volt szerencsém ajándékba kapni pár szál jóóó kis magyar, füstölt házikolbászt!!!Egy pillanatig se gondolkodtam,mi is legyen a sorsa.
Van, aki nem főzi meg a krumplit. Én megfőzöm. Jelen esetben nem megfőztem, hanem szét. Merthogy kézi EB volt és feltettem a krumplit főni. Eszembe se jutott a meccs végéig. Hááát, majdnem krumplipüré lett belőle, de nem tudott érdekelni, csak a rakott krumpli lebegett a szemem előtt. Irreálisan sok tojással és még több tejföllel. Mert az úgy a jó.


Hozzávalók- arányok nélkül:

krumpli ( mondjuk 1 kiló??)
tojás ( úgy 8-10 db)
füstölt házikolbász
tejföl ( 5-6 dl mindenképp)

Elkészítés:
1. A krumplit lobogó, sós vízben, héjastól puhára főzzük.
2. Leszűrjük, meghámozzuk, vékony karikákra vágjuk.
3. A tojást megfőzzük, szintén karikákra vágjuk.
4. A házikolbit is felkarikázzuk.
5. Egy tepsiben rétegesen lepakoljuk az összetevőket: 1 sor krumpli, 1 sor tojás, 1 sor kolbi, só, tejföl. 
Tetejére rengeteg tejfölt teszünk.
Előmelegített sütőben, kb. 180 fokon cca. 30-35 perc alatt készre sütjük.


Megjegyzések