Chocha mocha cupcake

Mohi mindig áradozik a kávés cupcake-ekről. Gondoltam, kipróbálom én is. Ebben nem annyira intenzív a kávé, hogy az ember felébred tőle, csak úgy lightosan van jelen, de ez pont így volt nekem finom.:)
Hozzávalók: kb. 14 db mini cupcake-hez:

10 dkg liszt
10 dkg cukor
10 dkg olvasztott vaj v. margarin
2 tojás
csipet só
csipet sütőpor
1 kk. instant kávé 
1 ek. forró víz

A frostinghoz:
2,5 dkg Philadeplhia krémsajt
6 dkg porcukor
pici kakaó ( keserű, cukrozatlan)


Elkészítés:
1. A sütőt előmelegítjük 180 fokra.
2. Egy evőkanál forró vizet ráöntünk az instant kávéra és jól összekeverjük.
3. A tojásokat a cukorral és az olvasztott margarinnal habosra keverjük.
4. Hozzáadjuk a sót, a sütőport, a kávét és a lisztet. Jól összedolgozzuk.
5. Mini muffinformába kanalazzuk a masszát és kb. 12-14 perc alatt készre sütjük.
6. A krémsajtot a porcukorral és a kakaóporral krémesre keverjük, habzsákba töltjük és a kihűlt cupcake-eket tetszés szerint díszítjük.
Én most egy kis tejcsokiforgáccsal szórtam meg. 






Megjegyzések