Nigella Lawson málnás-fehércsokis muffinja


A múlt héten, mikor épp az önéletrajzaimat szórogattam egész Észak-Londonban és már majd' éhen haltam, betértem a Greggsbe, hogy veszek valamit. Megakadt a szemem a málnás-fehércsokis muffinon és vettem is egyet gyorsan. Hmmmm, mennyei volt. Akkor eldöntöttem, hogy a málna-fehércsoki párosítást érdemes lesz megtartani. Aztán mai bevásárlókörutam során eltévedtem ahhoz a jópofa zöldség-gyümölcsös standhoz itt a környéken, aki minden tálat egy fontért ad. Egyforma tálakban a banán, brokkoli, narancs, alma, grapefruit, minden tál 1 font. A málna ugyan nem tálban volt, de abból meg 3 dobozzal adott 1 fontért. Na, gyorsan felkaptam 3 doboz málnát meg 2 doboz áfonyát. Hogy az áfonyának mi lesz holnap a sorsa, azt még nem tudom, de 1 doboz málnát feláldoztam Nigella Lawson Raspberry-white chocolate muffinjának oltárán.:)


Hozzávalók 12 db muffinhoz:
300 gr liszt
2 teáskanál sütőpor
150 gr kristálycukor
1 tojás
1 tk. vanilia eszencia
225 ml tej
50 gr olvasztott margarin
kb. 100 gr málna
100 gr fehércsoki apróra törve


Elkészítés:
1. A sütőt előmelegítjük 200 fokra. A málnát megmossuk,lecsepegtetjük. Ha nagyszemű, félbevágjuk. A fehércsokit apróbb darabokra törjük. ( Én minden kockát négybe vágtam.)
2.Egy tálba szitáljuk a lisztet a sütőporral és a cukorral.
3. Egy másik tálban habosra keverjük a tojást a margarinnal, hozzáadjuk a vanilia eszenciát és a tejet.
4. Mixer segítségével fokozatosan hozzáadagoljuk a lisztes keveréket.
5. Ezután kézzel óvatosan hozzákeverjük a csokit és a málnát, vigyázva, hogy a málna ne törjön darabokra.
6. A masszát kanalazzuk 12 db szilikonos muffinformába ( vagy kapszlival kibélelt muffinformákba) és 30 perc alatt süssük készre.





Megjegyzések

  1. Szia! A sütigyárról találtam ide hozzád, és ahogy ott is írtam, szuper a blogod!

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsófi:) Aranyos vagy, köszönöm!Ha gondolod, csatlakozz a facebookon is a bloghoz:
    http://www.facebook.com/groups/197044413663941/
    Üdv: Szofika:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése