Tonhalas spagetti

Szeretem az olyan tésztaételeket, ahol a szósz pontosan ( vagy maximum) annyi idő alatt kész van, amennyi alatt a tészta megfő.Pláne a sietős napokon. Mint amilyen a mai is.
A fokhagymára meg olyan szinten rákaptam az utóbbi időben, hogy épp csak a süteményekből hagyom ki. IMÁDOM:)
Éééés, úgy tűnik, sikerült végre egy normális módot találnom a fényképezőgépen, amivel tűrhető ételfotókat lehet készíteni. Hiába, antitalentum vagyok a fotózáshoz. Ez már így is marad.
Na de visszatérve a tonhalas tésztához: a vörös Leicester sajttól és a petrezselyemtől nagyon szép szineske lett.:) És milyen finom. Mmmm. Jó kis ebédet főztem magamnak a névnapomra:)

Hozzávalók:
fél csomag spagetti
1 tonhalkonzerv
3 gerezd fokhagyma
288 ml tejszín ( itt ekkora a nagy doboz:))
őrölt bors és szerecsendió
petrezselyemzöld
Red Leicester sajt ( Cheddar-típusú angol kemény sajt, vörösborral színezik narancssárgára.Az íze semmi extra, de nagyon mutatós a kaján.)

Elkészítés:
1.Főzzük ki a tésztát.
2.Reszeljük le aprólyukú sajtreszelőn ( nekem nincs fokhagymanyomóm:)) a fokhagymát és tegyük bele egy serpenyőbe. Öntsük le a tonhalkonzervről a lét, csak egy picit hagyjunk rajta. Öntsük rá a fokhagymára és pár percig pirítsuk őket. 
3.Mikor már elkezdjük érezni a fokhagyma felszabaduló isteni illatát, apránként öntsük hozzá a tejszínt és forraljuk be sűrűre, mártás állagúra. 
4. Borssal, őrölt szerecsendióval fűszerezzük. ( Sót nem tettem bele.)
5. Végül az apróra vágott petrezselymet is adjuk hozzá, keverjünk rajta még egyet és zárjuk el alatta a gázt.
6. A kifőtt spagettire halmozzunk a szószból és a vörös Leicester sajtot reszeljük rá. Mennyei.

Megjegyzések