Porehagymas kaposztafozelek

Ma delutan konstataltam, hogy a blogon meg nincs is fent fozelek. Meg egyebkent is regen ettem mar, ugyhogy a mai napot a fozeleknek szenteltem.
Remek jo porehagymas-kaposztas zoldsegkevereket vettem learazva, igy ez lett a fozelekem alapja.:)
Hozzavalok:
1 csomag ( talan 500 gr-os volt.) porehagyma-kaposzta keverek
1,5 dl tejfol
2 ek. liszt
dionyi vaj
so, bors, orolt komeny
virsli, tojas

Elkeszites:
1. A vajat felhevitettem es radobtam a zoldsegkevereket. Par percig paroltam.
2. Soztam, borsoztam, komenyt szortam ra. Mikor osszeesett, raontottem kb. 2 dl vizet.
3. 15 percig foztem, mig a zoldsegek puhak lettek. ( Nem kellett neki sok ido, mert vekonyra voltak vagva)
4. Csomomentesre kevertem a lisztet a tejfollel es hozzaontottem a zoldsegekhez. Par percig meg igy rotyogott, majd elzartam es kesz is lett.
Csinaltam hozza egy szal sult virslit es egy tukortojast. :)

Megjegyzések