Tejszínes-gombás ragu baconnel

Ma annyira el voltam kábulva egész délután attól, hogy behívtak holnapra a PREZZO-ba próbanapra,hogy hirtelen-gyorsan csak ezt a vacsit tudtam összedobni,ami a Picimnek nagyon-nagyon ízlett, így felkerül ez is a blogra.
Hozzávalók:
fél csomag spagetti
fél fej vöröshagyma
25 dkg gomba
4 szelet füstölt bacon
2 dl tejszín
só,bors,kakukkfű
reszelt sajt

Elkészítés:
1.Főzzük ki a spagettit.
2.Kevés olajon pirítsuk meg az apróra vágott vöröshagymát, majd dobjuk rá a felkockázott bacont is.
3.Mikor már kezdenek pirulni, mehet rá a megtisztított, szeletekre vágott gomba is.
4.Sózzuk, borsozzuk, adjunk neki jóóóó bőven kakukkfüvet. ( Kb. 2 evőkanállal tettem bele)
5.Pároljuk őket pár percig majd öntsük fel tejszínnel és forraljuk be, jó sűrűre.
6.A kifőtt spagettire halmozzunk a szószból és szórjuk meg reszelt sajttal. ( Én most emmentálit használtam, nagyon finom.:)
Kb. 10 perc alatt kész van, még Jamie Oliver is megirigyelhetne,olyan gyors voltam ma.:)


Megjegyzések