Kókuszcsók

Elkészültek a citromholdak.Megmaradt 3 tojásfehérje.Gondoltam, akkor itt az ideje egy kókuszcsóknak.
A Nosalty egyik receptje szerint 1 tojásfehérjéhez 6 dkg porcukor és 6 dkg kókuszreszelék kell.
Nekem volt 3 fehérjém és -lemértem-14 dkg kókuszreszelékem Mivel nehéz lett volna 1 tojásfehérjét eltávolítani, így gondoltam, lesz ami lesz.

Felvertem a 3 fehérjét kb. 12 dkg porcukorral,majd fakanállal belekevertem a 14 dkg kókuszreszeléket.
Sütőpapírral bélelt sütőtálcára egy evőkanállal néhány kókuszos halmot tettem. Egymástól kellő távolságra,mert ellentétben a citromholdakkal, a kókuszcsókok bizony megnőnek.160 fokos sütőben kb. 8-10 percig sütöttem őket. Mikor már rózsaszínesedett a tetejük, akkor vettem ki őket.
Sajnos késsel kellett őket levakarni a sütőpapírról, így Heni tanácsát megfogadva azt hiszem én is beruházok egy szilikonos sütőtálcára. Nyilván nagy hasznát veszem majd.
A jövő heti citromholdak tojásfehérjéből pedig megpróbálkozom Heni kókuszcsók receptjével. Természetesen majd megosztom.:)

Megjegyzések

  1. Ránézésre finom lett ez is :-)! De mire az én receptemet kipróbálod, tényleg jó, ha veszel egy szilikon sütőlapot, én imádom, azóta semmilyen süti alá nem kell kikennem a tepsit és semmi nem is ragad le, nem ég oda.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése