Toltott alma karamellizalt banannal

Ugy dontottem, kicsit feltupirozom a mai gyumolcsnapot. Mezes dioval toltott alma karamellizalt banannal.
Gyors recept-Ivettnek:)
Hozzavalok: 5 alma, 3 banan, 10 dkg daralt/durvara vagott dio, mez, juharszirup, reszelt citromhej es citromle, fahej, szerecsendio.
Az almak kozepet kivajtam. A toltelekhez osszekevertem a diot mezzel, juharsziruppal, fahejjal, citromlevel-es hejjal es beletoltottem az almakba. Folia alatt kb 20 percig sutottem nagy langon, majd folia nelkul tovabbi 5 percig. Mig az alma sult, egy serpenyoben felforrositottam kb 2 evokanal mezet es radobaltam a banant, szerecsendioval izesitettem. 
NEM fogyokurazok onthetnek az alma ala a tepsibe egy kis vorosbort, isteni ahogy az alma beveszi a bort. Ez mar Karacsony filing.Ja, es mazsola is mehet bele, azt elfelejtettem venni:)



Megjegyzések