Gyömbéres lime torta

Habár nálunk nem tombol a nyár, én azért kitartóan sütöm a citromos-lime-os sütiket. Már megcsömörlöttem a sok csokistól meg cheesecake-től,most valahogy jobban esnek ezek a citrusos sütik.
Most ez a süti akadt horogra,az eredeti recept innen.


Hozzávalók 24 cm-es formához ( én levehető aljúban sütöttem)

A "tésztához":
300 gr gyömbéres keksz
100 gr olvasztott vaj

A töltelékhez:
3 tojássárgája
50 gr cukor
4 lime reszelt héja és leve
1 citrom reszelt héja és leve
400 gr cukrozott sűrített tej


Elkészítés:
1. A kekszet késes robotgépben összeporlasztjuk. Összekeverjük az olvasztott vajjal jó alaposan és a formát kibéleljük vele, az oldalát is.
2. 180 fokra előmelegített sütőben az alapot 15 percig sütjük.
3. A tojássárgákat a cukorral habosra keverjük, hozzáadjuk a citrusok levét és héját, a sűrített tejet és a kekszes formára öntjük.
4. További kb. 20 percig sütjük.
5. Ha teljesen kihűlt, lekapcsoljuk a formát,és tálalunk!!!


Megjegyzések

  1. Győmbér-lime luv:) Jajj nincs ilyen jó piteformááááám:)

    VálaszTörlés
  2. Hú, ez igen! Jó kis párosítás! Kipróbálós :)

    VálaszTörlés
  3. Egyik kedvenc párosom! Finom lehet:)

    VálaszTörlés
  4. Jól teszed hogy kitartóan sütsz:) Nálunk sincs nyár ugye..még tavasz sem nagyon ezért én is gyakrabban sütök, kell valami a lélekemelő:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése