Great British Bake Off!!

Esett már szó kedvenc főzős műsoromról, a Great British Bake Off-ról. Sajnos a múlt heti kenyérsütős adásról lemaradtam, de szerencsére ezen a héten keddre kaptam szabadnapot, úgyhogy 20.00-kor már tűkön ülve vártam, hogy vajon mi lesz a mai feladat. Készíteni kellett többek közt az alábbi képen látható Brandy snaps-t. Sose láttam, sose hallottam róla-némelyik versenyző sem. Persze egyből beleszerettem, noha nem egyszerű elkészíteni.Azért én holnap biztos, ami biztos, megpróbálom:)


A másik feladat Macaroon-készítés volt. Volt akinek parádésan sikerült ( többen bevallották, hogy sejtették, egyszer ez is sorra kerül,így  készültek otthon, volt aki 500 macaroon-t sütött le otthon az adás előtt). 5 órájuk volt arra, hogy 120 db macaroon-t ( azaz 60 párat) megsüssenek, 3 különböző szín-és ízvariációban. 
Rájöttem, bevallom büszkén, hogy mostmár nagyon szép macaroonokat tudok sütni,pedig még nem vagyok túl 500-on:)

Holly macaroonjai itt.
Yasmin blogja itt.

A harmadik feladat pedig Biscuit készítés volt. Fantasztikus egyedi, többgenerációs családi kekszreceptekkel rukkoltak elő a versenyzők. 



Ben:)Imádom:)


A műsorvezetőnők


A zsűri: Paul Hollywood  és Mary Berry



Megjegyzések