Amerikai hot dog


Az utóbbi napokban eléggé eltűntem, ennek természetesen oka van. Na jó, tudom, mindig kimagyarázom magam,mikor 1 hétig nincs bejegyzés, de most tényleg nagy projekt van készülőben :) Holnap van az én Drágám 25. szülinapja, és a jeles alkalomra nem akármilyen desszerttel készülök. Konkrétan a cukrászművészet Csipkerózsikáját fogom elkészíteni, de nevezhetném akár "Queen of Pastry"-nek os. Hogy mi ez??? Akik követik a blogot a facebookon, azok már tudják, de holnap minden kiderül:)
Addig meg álljon itt ez az egyszerű, ám annál nagyszerűbb kis vacsora, erre volt energiám ma. De az Uramnak ennél néha nem is több, nagyon boldog volt,mikor elküldtem neki üziben a képet :) Azt mondta "lovelyk":)

Hozzávalók:

6 db hotdog kifli
6 szál füstölt virsli
fél vöröshagyma
sajt
mustár
ketchup

Elkészítés:
1. A virsliket megfőzzük vagy csak bedobjuk 2 percre a mikróba.:)
2. A kifliket hozzában kettévágjuk.
3. A hagymát nagyon apró kockákra vágjuk és kevés olajon addig pirítjuk,míg szép aranybarna színe nem lesz.
4. Minden kiflibe 1-1 virslit helyezünk, egy csík sajtot, egy kiskanálnyi hagymát eloszlatunk rajta, meglocsoljuk ketchuppal és mustárral és már lehet is fogyasztani. 

Megjegyzések

  1. Nagyon jól néz ki, ezt is ki fogom próbálni , mert imádoooom!

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretem!!!Eredetileg még karikákra vágott csemegeuborka is kellene bele, de nem volt itthon, de nekünk így volt tökéletes :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése