Afonyas cheesecake poharban



Az egyszeruseg kedveert a mai desszert is Jamie Oliver. Kesz is lettem vele 5 perc alatt. Ez olyannyira boldogga tett, hogy el is dontottem, ha mar ilyen jol allok az idovel, akkor csinalok ma meg egy desszertet.
Elvegre nagy nap a mai. Ma van az 5. ( meg nem hazassagi) evfordulonk a Picimmel!!Isten eltessen Pici, remelem izleni fog az afonyas cheesecake:)
Hozzavalok:
5 dkg egesz mogyoro
dionyi vaj
5-7 db gyomberes keksz
citromkrem ( lemon curd)
15 dkg afonya
2 dl creme fraiche
2 kk. porcukor
etcsokiforgacs
2 borospohar
2 uditospohar

Elkeszites:
1. Szaraz serpenyoben piritsuk meg a mogyit es adjuk hozza a vajat is. Ezutan beletesszuk  az aprora tort gyomberes kekszet. ( En ugy tortem szet, ahogy Jamie: egy konyharuhaba belecsavartam az osszes kekszet es parszor hozzavagtam a konyhapulthoz. Hatasos es vicces:))
2. Az igy kapott mogyoros-kekszes masszat osszuk el a 4 pohar aljan.
3. Erre jon 1 ek. citromlekvar.
4. Nehany szem afonya.
5. 1-2 kanal porcukorral elkevert creme fraiche ( tejfolbol is tokeletes, de en hu maradtam az eredeti recepthez, ha mar egyszer megtehetem:))
6. Megint nehany szem afonya.
7.Megint 1-2 kanal creme fraiche.
8. Zarjuk be a desszertet etcsokiforgaccsal.
Ezen nincs mit ragozni, igy tokeletes, ahogy van.
( Na jo, Jamie malnaval keszitette, de en javithatatlan afonyarajongo vagyok:))

Megjegyzések