Olivas ricottaval toltott paprika

Hat akkor lassunk neki!!Megvolt draga Mohi 4 fogasos szulinapi menuje!
Kezdjuk az elejen.
Eloetelnek ezt valasztottam a Nosalty-rol hosszas keresgeles utan. Harombol 2 embernek ( nekem meg a Picimnek) nem izlett, viszont az unnepeltnek igen ( legalabbis azt allitotta:)) es ez a lenyeg!
Nekem is izlett volna, HA nem ricottaval keszul. Valahogy olyan furcsa mellekize van, egy sima turoval jobban  el tudnam kepzelni!
De a receptet azert megosztom, mert aki szereti a ricottat, annak bizonyosan meses eloetel!
Hozzavalok:
2 db piros kaliforniai paprika
kb. 10 dkg ricotta
olivaolaj, bors
olivabogyo
Elkeszites:
1. A sutot a legmagasabb fokra ( 220 fokra) elomelegitettem es betettem a megmosott paprikat. 20 percig sutottem oket, neha megforgattam oket. Mikor kesz lett, kitettem oket egy talra es lefedtem alufoliaval.
2. Elkeszitettem a ricottas tolteleket: keves soval, borssa, olivaolajjal es aprora vagott zold olivabogyoval kikevertem  a ricottat.

3. A paprikak hejat lehuztam, eltavolitottam a csumajukat es a magokat is. Mind a 2 paprikat elvagtam felbe. Rahalmoztam egy kis tolteleket es feltekertem. A rud tetejere meg tettem egy keves masszat es diszitesnek egy olivabogyot.

Megjegyzések