Fokhagymakremleves

Rendhagyo bejegyzes egy fokhagymakremlevesrol. A nagy zsongasban-bongasban elfelejtettunk kepet kesziteni rola, csak ilyen fotok szulettek.De a recept jon,mert a leves isteni volt!
A Nosalty-rol valasztottam ki kb 10 fokhagymakremleves kozul EZT.
Nem bantam meg, naggggyon jo volt, mindenkinek izlett, pillanatok alatt elfogyott!

Hozzavalok:
1,5 fej fokhagyma
1 fej voroshagyma
1 szem krumpli
2,5 dl husleves-alaple ( kockaleves:))
1 dl tejszin
kakukkfu

Elkeszites:
1. Felforraltam 1 leveskockat kb. 2,5 dl vizben.
2. Vekony szeletkekre vagtam egy krumplit es keves sos vizben megfoztem, majd leszurtem es felretettem.
3.Keves olajon uvegesre piritottam az apro kockakra vagott voroshagymat,majd a meghamozott fokhagymagerezdeket is hozzaadtam.Kb. 5 percig kis langon piritottam, folyamatos keveres mellett, nehogy megegjen.
4. Ezutan hozzaadtam a kifott krumplit es raszortam kb. 1 ek. kakukkfut ( vagy kakukkfuvet??Majd megnezem...)
5. Felontottem 1 dl alaplevel es 10 percig kis langon foztem. Eztan botmixerrel puresitettem, hozzaadtam a masik 1 dl alaplet es meg egyszer felforraltam.
6.Legvegul a tejszint adtam hozza, azzal is rottyant egyet. Fokhagymas vajjal megkent piritoskenyerrel talaltam.

Megjegyzések