Chia puding házi fagyival - gluténmentes, tejmentes, cukormentes, tojásmentes, vegán

Nagyon szeretem a chia magból készült pudingot. Általában friss gyümölccsel, de mióta bejöttek a nagy melegek, házi fagyit készítek hozzá. 


Ez most itt nem is recept, inkább csak ötlet. Ezért mennyiségeket nem is írok. A chia magot felöntjük háromszoros mennyiségű növényi tejjel ( én most rizstejet használtam), ízlés szerint adhatunk hozzá édesítőt valamint én egy fél adag vaníliás fehérjeport is szoktam hozzá tenni. Félórára félretesszük, ennyi idő alatt a magok megszívják magukat és megpuhulnak.

A fagyihoz egy kisebb banánt felkarikázok és 2-3 órára fagyasztóba teszem. Ha megfagyott, beledobom egy késes aprítóba és adok hozzá egy kevés friss málnát / ribizlit/ bármilyen bogyós gyümölcsöt és krémesre dolgozom. Mikor már fagyi állagú, a chia pudinggal rétegezve magas pohárba teszem és azonnal fogyasztom :) 


Megjegyzések