Aszalt szilvás-marcipános bonbon


Ismét egy cukrásztételt hoztam, bár az eredeti recept szerint étcsokiban van kimártva a bonbon, de nekem pont elfogyott, fehér csokim viszont még volt, így azt használtam. Nagyon kellemes ízvilág, pedig én nem vagyok oda az aszalt szilváért, de a mandulával, marcipánnal, fehér csokival szuper ízbombát alkot.


Hozzávalók:
12 db bonbonhoz

12 szem aszalt szilva
12 szem mandula
100 gr marcipán
100 gr fehércsoki
1-2 tk. étolaj
3-4 kocka étcsoki


Elkészítés:
1. Az aszalt szilva magjának a helyére beillesztünk egy szem mandulát.
2. A marcipánt porcukros felületen vékonyra nyújtjuk és köröket szaggatunk belőle. Minden körbe becsomagolunk egy szem mandulás aszalt szilvát, a széleit lecsippentjük és tenyerünk közt kör alakúra formázzuk.
3. Amíg előkészítjük a csokit, hűtőbe tesszük a bonbonokat. A fehércsokit vízgőz felett felolvasztjuk, pici olajat/ kakaóvajat  adhatunk hozzá hígításképp, hogy könnyen bevonja a bonbont. Mártsuk ki a bonbonokat, tegyük őket sütőpapírral borított tepsire, majd tegyük hűtőbe.
4. Az étcsokit olvasszuk fel, töltsük egy kis nejonzacskóba, vágjunk pici lyukat a sarkára és a bonbonok tetejét ezzel spineljük. Tegyük ismét hűtőbe, amíg az étcsoki is megköt rajtuk. 



Megjegyzések