Barackos-körtés smoothie

Kisebb kihagyás után ismét smoothie-t hozok. Az utóbbi hetekben hajlottam a porridge-ra és a joghurtokra reggeli gyanánt, de be kellett látnom, hogy jelentkeznek a smoothie-elvonási tünetek, így visszatértem. A következőket figyeltem meg: amíg nem ittam smoothie-t, sokkal éhesebb voltam napközben és többször törtek rám nassolási fázisok, édesség utáni vágy. A reggeli smoothie nem csak órákra eltelít, de mivel édes, így már a nap elején le lehet tudni vele az édesség iránti vágy csökkentését. A mérleg nyelve is inkább felfelé mozdult mostanában, így visszatértem. Ma reggelire egy barackos-körtéset készítettem, mennyei lett.:)




Hozzávalók:
1 pohárhoz

150 gr őszibarack ( konzerv, lecsepegtetve)
1 körte, héjával együtt
2 szem aszalt sárgabarack
2 tk. őrölt lenmag
3 ek. natúr görög joghurt
kb. fél dl tej


Elkészítés:
1. Mindent bedobunk a turmixgépbe és 1-2 perc alatt készre dolgoztatjuk.
2. A tej mennyiségével állíthatjuk be, mennyire legyen híg az ital.

Ha többet szeretnél megtudni a smoothie jótékony hatásáról, kattints ide.

Sok-sok smoothie receptet pedig itt találsz.  


Megjegyzések

  1. Guszta lett! Lehet, hogy nekem is ezt kéne reggeliznem? :)

    VálaszTörlés
  2. De jól néz ki, ma reggel kimaradt, de holnap azt hiszem én is készítek valami körtés smoothiet ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése