Bounty muffin

Volt egy munkahely, ahol a nővérem is meg én is dolgoztunk. Na nem egyszerre, 1-2 év különbséggel. Egyik évadban még a tesóm sütötte az enfieldi Muffin Break-ben a muffinokat, másik évben már én nyitottam az üzlet ajtaját reggel 6-kor, hogy a fél 8-as nyitásra már a 10 féle frissen sütött muffin a pult mögött illatozzon. Szuper munka volt,még a reggel 5-ös kelés sem igen zavart, dehát semmi nem tart örökké.
Szóval a Muffin Break-ben dívott mindenféle csokit ( Snickers, Mars, Kit-kat, After Eight, Bounty) beledarabolni a muffin-tésztába. Nagyon gagyinak tűnhet, de mikor kiveszed a sütőből a kapszlikat és kívül-belül folyik a bounty, na az priceless. Kipróbálni kötelező.:)
Alaprecept a nővéremtől.:)


Hozzávalók:
8 db muffinhoz

140 gr liszt
75 gr cukor ( akár 50 gr is lehet, ha sok csokit teszünk bele)
2 tk. sütőpor
1 tojás
25 gr olvasztott margarin
110 ml tej
3-4 db Bounty csoki ( ne spóroljunk vele)


Elkészítés:
1. Elkeverjük a száraz hozzávalókat: lisztet, cukrot, sütőport.
2. Kikeverjük a tojást az olvasztott margarinnal és a tejjel és pár laza mozdulattal belekeverjük a száraz anyagokat. Ha túlkeverjük, nem lesz levegős, puha a tésztánk, hanem egy tömör, sűrű massza lesz.
3.  Mehet hozzá a kisebb darabokra vágott csoki és máris kanalazhatjuk a kapszlikkal bélelt muffinformába, úgy 3/4-ig.
4. 180 fokra előmelegített sütőben kb. 20-25 perc alatt készre sütjük őket, tűpróbát végezhetünk.


Megjegyzések

  1. Az utolsó kép is priceless :)

    VálaszTörlés
  2. Biztos finom! Nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  3. Én már kétszer megsütöttem, isteni. Másodjára a tejet lecseréltem kókuszos kakaóra, így még jobb illata és íze lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. orulok,hogy izlett,a kokuszos kakao izgalmasan hangzik :)

      Törlés

Megjegyzés küldése