Mézes-chilis-kakukkfüves csirkecomb

A Blogkóstoló 13. fordulójában Györgyi a házigazda, ezúttal a Konyhalabor blog jutott nekem, ahonnan főzni/sütni kell. Eddig nem ismertem, pedig szuper kelt tésztás csodák vannak Ilcsinél. Mégis az ízes-mézes csirkecombokat választottam egy hirtelen ötlettől vezérelve. Szuper finom vacsora kerekedett belőle, isteni, köszi a receptet :)



Hozzávalók:
12 db csirkecomb
2 fej vöröshagyma
4-5 gerezd fokhagyma

A páchoz:
2 dl olaj
4 ek. méz
fél chili paprika apróra vágva
friss kakukkfű 
2 kk. őrölt bors



Elkészítés:
1. A csirkecombokat megmossuk, enyhén besózzuk őket.
2. A páchoz az olajat elkeverjük a mézzel,sózzuk, borsozzuk, hozzáadjuk az apróra vágott chilipaprikát és a friss kakukkfüvet. Kb. 1 órán át ebben pácoljuk a húsokat. Én egy mély tálba tettem a pácot, abba a húsokat és időnként forgattam őket, hogy minden husi alaposan bepácolódjon:)
3. Egy tepsit kibélelünk alufóliával, belesorakoztatjuk a combokat és meglocsoljuk a maradék páccal. Megszórjuk vékony csíkokra vágott vöröshagymával és fokhagymagerezdekkel. Pár szál kakukkfüvet még tehetünk a tetejére.
4. Fólia alatt kb. 45 percig pároljuk 200 fokon, majd a sütőt grill fokozatra kapcsoljuk és addig sütjük, míg ropogós piros ( nálunk fekete :)) nem lesz a hús.




Megjegyzések