Éjféli aszalt vörösáfonyás brownie

Ajjj de megszenvedtem ezzel...Na nem a sütéssel, hanem a fotózással.Merthogy éjfél van. De ha brownie-süthetnékem van, akkor az idő nem számít. Meg kell sütni és kész, akkor is ha pocsék képek lesznek csak róla. A képek ugyan nem, de az íze önmagáért beszél. Szeretlek, brownie.


Hozzávalók ( 35x25 cm-es tepsihez):
150 gr vaj
300 gr cukor
2 tojás
4-5 ek. holland kakaópor
csipet só
pár csepp vanília esszencia
150 gr liszt
100 gr aszalt vörösáfonya

Elkészítés:
1. A vajat olvasszuk kézmelegre, de semmiképp se forróra.
2. Adjuk hozzá a cukrot és addig keverjük, míg olvadni nem kezd.
3. Eztán mehet bele a kakaópor, egyenként a tojások, a só, a vanília majd a liszt.
4. Alaposan keverjük össze a tésztát, végül adjuk hozzá az aszalt vörösáfonyát.
5. Simítsuk kivajazott tepsibe a masszát és 170 fokra előmelegített sütőben 25 perc alatt süssük készre.

Megint megjegyzem, hogy miéééééééért nem tartok itthon vaníliafagyit??????



Megjegyzések

  1. Értem én, hogy ha sütni kell, akkor éjfélkor is sütni kell, na de, hogy még éjjnek évadján fel is kell tenni a blogra...?:)))
    Nagyon finom lehet és édesek a fotók is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor 2 hétre eltűnök és utána végre van időm sütni-főzni, akkor nincs az az isten, hogy én poszt nélkül feküdjek le aludni :D

      Törlés
  2. Ez is nagyon jól néz ki, és szerintem a fotó is szuper. Meg nem mondtam volna, hogy éjjel készült!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Erika, 200 képből csak kiválasztottam 1 jót :)

      Törlés
  3. Nagyon finom lehetett, mindegy mikor készült úgy jó ahogy van. És ha sütni kell akkor sütni kell mese nincs :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése