Ribizlis macaroon


A héten megint ajándék-macaroonokat sütöttem. Úgy néz ki, csak el kell döntenem, hogy most ajándékba készítem őket, és egyből jól sikerülnek:)
Tegnap és ma a Castrol cég vezetőinek idegenvezettem és gondoltam kedveskedek a 12 fős csoportnak valami sütivel. Mikor elkészültek, szembesültem vele, hogy ezt a londoni 30 fokban elszállítani Kensingtonba nem lesz mókás. De szerencsére !! reggel 6-kor indultam, így a macaroonoknak semmi bajuk nem lett. A 2 kimaradt darabért pedig összevesztek a Castrol vezetők.:) Ennél nagyobb bók nem is kell:)

A macaroonkészítési procedúrámat nem írom le mégegyszer, itt elolvasható.
A receptet azért megosztom.
14 pár macaroonhoz:

75 gr őrölt mandula
115 gr porcukor
2 nagy tojásfehérje
50 gr kristálycukor
fél tk. vanília eszencia

A krémsajtos töltelékhez:
5 dkg Philadelphia krémsajt
10 dkg porcukor
fél tk. vaníliaeszencia

10 dkg ribizli

Az elkészült macaronok egyik felét vékonyan megkentem a krémmel, körbeültettem szorosan ribizliszemekkel.A közepére is nyomtam egy kis krémet és így ragasztottam őket össze.



Megjegyzések