Home-made hamburger


Úgy tűnik, ez a hét -leszámítva a tegnapi napot-az amerikai gyorséttermek kínálatát vonultatja fel. Na jó, én nem szólom le őket,mert tudom, hogy nem egészséges, meg a jó ég tudja miket raknak bele meg blabla, dehát ki az aki néhanapján nem kíván meg egy McDonalds-os sajtburgert azzal az iszonyatosan elsózott, de fél méter hosszúra vágott sült krumplival??Naná, hogy jólesik az embernek néha a gyorskaja, azért van kitalálva:) Bár ha lehet választani, akkor én inkább a kebaboshoz csattogok be és eszem egy jó kis chicken donert :)
Az amerikai hot dog után akkor álljon itt most egy fincsi hamburger. A zsemle nem az én érdemem- vettem, mint ahogy a húspogácsát sem én gyúrtam össze,azt is vettem. De 100 % British beef :)


Hozzávalók 4 hamburgerhez:

4 db hamburgerzsemle
4 db marhahúspogácsa
4 szelet sajt
 friss saláta
16 szelet uborka
4 karika paradicsom
fél fej lilahagyma, vékony csíkokra vágva
Barbeque szósz
burger szósz ( képet lásd lent)

Elkészítés:
1. Egy serpenyőben olajat hevítünk és a húsokat, időnként forgatva készre sütjük. ( Kb. 6-8 perc, fagyasztott húspogácsa esetén.)
2. A hamburgerzsemléket félbevágjuk,mindegyikbe helyezünk 1-2 salátalevelet, ráteszünk egy kis lilahagymát,egy paradicsomkarikát, 4 uborkakarikát.
3. Teszünk rá a burger szószból és a BBQ szószból is.
4. Erre jön 1-1 húspogácsa, arra rögtön egy szelet sajt, hogy szépen ráolvadjon, rácsukjuk a tetejét és kész is!:)


Megjegyzések