Sonkás tortellini tonhalas-rucolás szószban

A tegnapi rucolából még maradt, azt pedig mindenképp fel kell használni. Tortellini általában van a hűtőben, a lustább napokra:)Szerencsére mára az ízérzékelésem is valamelyest visszatért, úgyhogy jelentem, ez nagggyon finom lett:)

Hozzávalók:
fél kg félkész prosciutto-val töltött tortellini
3 dl tejszín
1 kis doboz tonhalkonzerv
rucola

Elkészítés:
1. A tortellinit lobogó sós vízben kifőzzük.:)
2. Leszűrjük és visszatesszük a főzőedénybe. Ráöntjük a tejszínt és beledobjuk az apróbb darabokra tört tonhalkonzervet.
3. Pár perc alatt összeforgatjuk majd végül a rucolát is hozzáadjuk.
Kérem szépen, ebben valóban nincs semmilyen fűszer. A tonhal és a rucola annyira nagyon-nagyon jó együtt, hogy ezt az ízkombinációt kár lenne bármilyen fűszerrel is megtörni. Szerintem.:)


Megjegyzések

  1. Judi,
    én már olyan régen szemeztem ezzel a sonkás-tonhalas tortellinivel, hogy ma végre rászántam magam az elékszítésére :)
    Aztán mikor szembesültem vele a boltban, hogy csak egyféle mirelit-tortellini van az is méregdrága áron (házilag készíteni pedig jelenleg nincs energiám), eldöntöttem hogy aszerint készítem el, amit otthon találok /a rukkolát kivéve/ :).
    Így a tortellinit masnitészta helyettesítette, amit sonkával vajon összeforgattam, majd ezután jött rá a tejszínes-rukkolás-tonhalas szósz.
    Aztán a végén nagyon elveszett a tonhal a tésztatömegben, így kipótoltam egy kis szardellával =)
    De a végrerdmény így sem lett rossz :)
    Köszi az ötletet, végre valami változatosság került a mi "igazán magyaros" konyhánkba!

    VálaszTörlés
  2. Bee, örülök, hogy megcsináltad,és köszönöm, hogy meg is osztottad velem/Velünk:) Remélem találsz még több receptet is, amit kipróbálsz:)
    Üdv: Judi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése