Spaghetti with meatballs

Ma nagyon kevéske időm jutott a főzésre...Lusta is voltam kicsit:) Ez a kaja fut nálunk is a Gyárban és Rómában is szerepelt az étlapokon.De nem vagyok különösebben büszke magamra,mert nem én gyúrtam a húsgolyókat, hanem készen vettem és csak kisütöttem őket. De legalább bevallom, nem csinálok úgy,mintha én állítottam volna össze a cuccot. Azért ez értékelendő, nem? Hát ha nem, akkor is nagyon fincsi volt:)


Hozzávalók:
fél csomag spagetti tészta
12 db marhahúsgolyó
fűszeres paradicsomszósz 
mozzarella sajt
étolaj

Elkészítés:
1. A tésztát kifőzzük.
2.A húsgolyókat olajban kisütjük. Állandóan forgatjuk őket, hogy minden oldaluk megpiruljon és lehetőleg a belseje se maradjon pink. Én időnként le is fedtem pár percre, aztán fedő nélkül pirítottam, megint fedő. Elég vicces, de nem lett rózsaszín a közepe, a külseje pedig crispy lett:)
3. A kifőtt tésztához hozzáadjuk az elkészült húsgolyókat, hozzáadjuk a paradicsoszószt és kislángon pár percig kevergetjük.
4.Mozzarella sajttal megszórva tálaljuk. A kép még a sajt előtti fázist ábrázolja, azért nincs rajta:)


Megjegyzések