Italia.....


Rómába indulásunk előtt mindenféle rémhíreket olvastam különböző fórumokon, hogy márpedig Rómában nem lehet jó pizzát enni...Hát mi minden nap azt ettünk-szégyen vagy nem, én csak a pizzára utaztam 3 nap alatt-és mondhatom, nekünk azért sikerült kifogni jó helyeket. És az igazi olasz kávé....Az én uram minden nap megivott 2-3 feketét. Sőt, egyszer még engem is rávett!!Engem, akinek ha fegyvert szegeznek a halántékához sem tudja tej/tejszín/tejpor nélkül meginni a kávét....Hát Róma kedvéért még ezt is megtettem:) De én azért maradnék a Cappuccinónál, amit tény és való, sehol nem tudnak úgy elkészíteni,mint Itáliában:)

Pizza Capricciosa

Egy kis bor.:)

Második nap ebédre olyan pizzát kértem, amin rucola volt...Eddig is szerettem a rucolát, de most halálosan és örök szerelembe estem vele. Hogy ez mennyire iszonyatosan durván jó pizzán....Itt prosciutto crudoval,parmezánnal és paradicsommal.

Itt mozzarella bufala-val és paradicsommal, prosciuttoval.

Ez pedig egy füstölt lazacos-rucolás-pomodori secchi-s változat....Talán ez volt a legdurvább!:)

Igen, ez vagyok én. Tipikus:)))Ehhez nemigen fűzök kommentárt. Nem érdemes.


És a Cappuccino:)

Megjegyzések