Borzas eper

Folytatódik az eperláz, ahogy ígértem. Ma is elsétáltam a Görög előtt,és kiabáltak a polcról...Muszáj volt 2 dobozzal elhoznom. Az egyikből ez lett, a másik meg most fog landolni a hasamba:)
Szintén a Nosalty-n találtam a receptet, nagyon sok jó epres sütike van, azt hiszem,fogok még onnan szemezgetni:)

Hozzávalók: kb. 30 dkg eper
3 dkg porcukor
6 dkg margarin
9 dkg liszt

Elkészítés:
1.A porcukrot a liszttel és a margarinnal összegyúrjuk és az elkészült gombócot 1 órára a mélyhűtőbe tesszük.
2.Az epret megmossuk, lecsepegtetjük és félbe, ha nagyobbak, negyedekbe vágjuk.
3. Egy kisebb méretű tepsibe vagy inkább hosszúkás, őzgerincformába tesszük az epret.
4. A fagyasztóból kivett tésztát nagylyukú sajtreszelőn ráreszeljük az eperre és eloszlatjuk rajta.
5.180 fokra előmelegített sütőben készre sütjük. ( kb. 15-20 perc)
Lehet tuningolni porcukorral, vaniliaöntettel, de a vaniliafagyi sem hiszem, hogy túlzottan elrontaná:)


Megjegyzések

  1. Ezt ki fogom próbálni, jó, hogy más is olvashatja a receptjeidet, köszi szépen, van egy két jó kis kaja itt, ami megfőzésre vár:) puszi Tót Brigi

    VálaszTörlés
  2. Köszi Brigi, ari vagy:) Jó főzőcskézést:) Pusziii

    VálaszTörlés
  3. Jelentem megcsináltam és isteni lett:)TB

    VálaszTörlés
  4. Brigikém, örvendek:)))Egészségedre:))Pusssz

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése