Tejszines karalabe leves

Nincs valami nagy sztori ehhez a leveshez. Talan annyi, hogy sikerult jol elborsoznom. Ahogy a leveseket altalaban szoktam.:)
Hozzavalok:
fel fej lilahagyma
1 karalabe
1 sargarepa
2 ek. csemegekukorica
etolaj
so,bors, vegeta
kakukkfu
1 dl tejszin
pici liszt

Elkeszites:
1. Keves olajon uvegesre piritottam a lilahagymat.
2. Ratettem a kis kockakra vagott karalabet es sargarepat. Nehany perc kevergetes utan kb. 1 ek. lisztet szortam ra es felontottem vizzel.
3. Kb. 20 percig foztem-a karalabe eleg nehezen akart megpuhulni. 
4. Soztam, borsoztam, szortam ra vegetat, kakukkfuvet.
5.Hozzaadtam a kukoricat is.
6.Vegul felontottem tejszinnel, forraltam rajta egyet es kesz is lett.
Lehet ezt meg turbozni levestesztaval, esetleg krumplival. Most ezek voltak itthon, ebbol dobtam ossze gyorsan.

Megjegyzések