Spenótos-tonhalas cannelloni

Ez most tipikusan olyan kaja volt, hogy képtelen voltam elvonszolni magam a legközelebbi boltig is, és abból kellett létrehozni valamit, ami otthon kallódott. Na lássuk, mik voltak ezek!
Hozzávalók:
25 dkg cannelloni tészta
1 kis doboz aprított tonhalkonzerv
20 dkg mirelit spenót
1,5 dl creme fraiche
3 gerezd fokhagyma
só,bors
pici margarin

Elkészítés:
1. A múltkori nem túl jól sikerült cannelloni után, amikor is nem főztem elő a tésztát, megfogadtam, hogy én bizony előfőzöm azt a tésztát, akármit is írnak a receptek. Így aztán forrásban lévő sós vízbe dobtam a cannellonikat és 2-3 percnél tovább nem is főztem őket.
2. Egy serpenyőben margarint hevítettem és rádobtam a fagyasztott spenótot. Addig kevergettem, míg teljesen fel nem olvadt. Picit sóztam, borsoztam és rádobtam a zúzott fokhagymát.
3.Mikor már kiengedett a spenót, rátettem a tonhalkonzervet. ( Az olajat előzetesen leöntöttem róla)
4. Kb. 0,5 dl creme fraiche-t adtam hozzá, kevertem rajta párat és kész is lett a töltelék Megtöltöttem vele a cannellonikat és kivajazott tepsibe szorosan egymás mellé raktam őket. ( Nekem most 11 cső lett)
5.Megkentem a maradék creme fraiche-sel és 20 percig sütöttem 180-200 fokos sütőben.Most még sajt sem volt itthon, így az is lemaradt a tetejéről.:)


Megjegyzések