Sonkas-ricottas cannelloni

Tegnapi chelmsfordi kirandulasunkrol is sikerult hazahoznom egy szakacskonyvet, melyben csupa-csupa tesztaetel szerepel. A Picim mara ezt valasztotta.
Ime a titkos recept.
A hozzavalok:
1 voroshagyma
2 gerezd fokhagyma
oregano, so, bors
800 gr konzerv hamozott, darabolt paradicsom
10 db cannelloni
225 gr ricotta
115 gr fott sonka
1 egesz tojas
sajt
Eloszor a Cannellonikat beledobtam lobogo, sos vizbe es 8 percig foztem oket, majd helyet foglaltak egy tanyeron.

Ez a ragu: hagymat es fokhagymat piritottam olajon, ratettem a paradicsomkonzervet, soval,borssal, oreganoval izesitettem es kb. 30 percig kis langon foztem, amig jo suru nem lett.

Kozben elkeszitettem a tolteleket is: osszetortem a ricottat, elkevertem benne egy egesz tojast es hozzaadtam a pici kockakra vagott sonkat is. Soval, borssal izesitettem.

Ezutan egy kiskanallal beletoltottem a masszat a cannellonikba. Ennyi toltelek pont 10 csobe lett eleg.
Szorosan egymas melle fektettem oket a kivajazott tepsibe es elomelegitett sutobe tettem oket 30 percre, 180 fokra.

Ilyen lett mikor kijott a sutobol.

Ez pedig mar fogyasztas kozben. :)

Megjegyzések