Csirkemellcsikok szezammagos-mezes bundaban

Nem mondom, egesz finom lett. A koret piritott zoldseges-szojaszoszos teszta lett hozza.
Hozzavalok:
2 csirkemellfile
liszt
2 tojas
2 ek. mez
szezammag
tej
so, etolaj
Elkeszites:
1. A 2 csirkemellfilet megtisztitottam es hosszu, vekony csikokra vagtam oket. Soztam.
2. Elkeszitettem a panirt. 2 melytanyerra van szukseg: az egyikbe csak sima liszt kerul. A masikba beleutottem 2 tojast, soztam, tejet ontottem hozza es jol elkevertem. Hozzaadtam a mezet es a szezammagot, majd annyi lisztet, hogy kb. palacsintateszta-allagu legyen a massza. Aranyokat, dekakat nem tudok, ez megint az az "erzesre" kategoria.
3. Kozben egy serpenyoben olajat hevitettem. A husdarabokat eloszor a sima lisztbe majd a mezes-tojasos-lisztes keverekbe forgattam, es mindket oldalukat par percig kis langon sutottem.
Hat ez volt az en elso kinai-jellegu-hatasu-beutesu alkotasom.:)
Es a holnapi feherjenapon, jutalomkent a mai tisztessegesen betartott viznap utan, en is eszem par csikot ezekbol a finom husikbol:) Amen!

Megjegyzések